افتخاری به ملاقات شجاعیان و پادوانی رفت +عکس
کد خبر: ۲۱۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۰
سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال ظهر امروز همراه با دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال به عیادت ۲ بازیکن آسیب دیده این تیم رفت.
سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال ظهر امروز همراه با دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال به عیادت ۲ بازیکن آسیب دیده این تیم رفت.به گزارش خبرآنلاین؛ مدیرعامل و معاون پزشکی باشگاه با حضور در کلینیک استقلال، ملاقاتی با داریوش شجاعیان داشته و در جریان روند درمانی و فیزیوتراپی این بازیکن قرار گرفتند.
افتخاری و نوروزی در مرکز توانبخشی هلال احمر نیز حاضر شده و ملاقاتی با لئوناردو پادوانی داشته و از آخرین شرایط او و روند درمانی اش کسب اطلاع کردند.


X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین