غفور امتیازآورترین بازیکن دیدار والیبال ایران با ژاپن
کد خبر: ۲۱۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶
امیر غفور با کسب ۲۲ امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار والیبال ایران با ژاپن معرفی شد.
امیر غفور با کسب ۲۲ امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار والیبال ایران با ژاپن معرفی شد.به گزارش ایسنا، پس از پایان دیدار والیبال تیمهای ژاپن و ایران در روز سوم از هفته اول لیگ ملتهای والیبال ۲۰۱۸ که با برتری ۳ بر یک چشم بادامیها به پایان رسید امیر غفور با کسب ۲۲ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را از آن خود کرد.
همچنین در سوی دیگر میدان نیشیدا توانست ۲۰ امتیاز برای ژاپن کسب کند و در کنار یاناگیدا که ۱۷ امتیاز کسب کرد، سهم عمدهای در پیروزی ژاپن ایفا کردند. برای تیم ملی ایران نیز محمد موسوی ۱۲ امتیاز کسب کرد و از بازیکنان امتیازآور بازی بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین