عمل ساکشن جان زن تهرانی را گرفت
کد خبر: ۲۱۵۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۰
زن میانسالی در جریان عمل ساکشن، به کام مرگ فرورفت.
ساعت 14:53 روز گذشته مأموران کلانتری 148 انقلاب اسلامی در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند زن چهل و سه سالهای حین عمل در یک کلینیک در محدوده استحفاظی این کلانتری به کام مرگ فرورفته است.
بنابر اعلام مأموران، این زن برای عمل ساکشن به این کلینیک مراجعه کرده، حین عمل حالش وخیم شده و جان باخت.به این ترتیب با دستور بازپرس امور جنایی تهران جسد متوفی برای بررسی علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.
منبع : رکنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
