افزایش سطح هشدار نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس
کد خبر: ۲۱۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
فرمانده عملیات نیروی دریایی آمریکا:اکنون در حال ورود به دورهای از تردیدها هستیم؛ اینکه جهان چه واکنشی به این رخدادهای تازه نشان خواهد داد
به گزارش رویترز، در پی تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای خروج از برجام نیروی دریایی آمریکا سطح هشدار در منطقه خلیج فارس را افزایش داده است.
دریابد جان ریچاردسون، فرمانده عملیات نیروی دریایی آمریکا، ۲۴ اردیبهشت ماه در جمع شماری از خبرنگاران گفت: «اکنون در حال ورود به دورهای از تردیدها هستیم؛ اینکه جهان چه واکنشی به این رخدادهای تازه نشان خواهد داد».
دریابد ریچاردسون ادامه داد: «[ما باید] هوشیاری خود را حفظ کنیم، منطور من این است که حتی کمی بیشتر از معمول که در واقع آماده هرگونه واکنش یا رخداد یا چیز دیگری هستیم».
دریابد جان ریچاردسون، فرمانده عملیات نیروی دریایی آمریکا، ۲۴ اردیبهشت ماه در جمع شماری از خبرنگاران گفت: «اکنون در حال ورود به دورهای از تردیدها هستیم؛ اینکه جهان چه واکنشی به این رخدادهای تازه نشان خواهد داد».
دریابد ریچاردسون ادامه داد: «[ما باید] هوشیاری خود را حفظ کنیم، منطور من این است که حتی کمی بیشتر از معمول که در واقع آماده هرگونه واکنش یا رخداد یا چیز دیگری هستیم».
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
