|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۸:۵۶

افزایش سطح هشدار نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس

کد خبر: ۲۱۳۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵
فرمانده عملیات نیروی دریایی آمریکا:اکنون در حال ورود به دوره‌ای از تردیدها هستیم؛ این‌که جهان چه واکنشی به این رخدادهای تازه نشان خواهد داد
 نیروی دریایی آمریکا سطح هشدار در منطقه خلیج فارس را افزایش داد .

به گزارش رویترز، در پی تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای خروج از برجام نیروی دریایی آمریکا سطح هشدار در منطقه خلیج فارس را افزایش داده است.

دریابد جان ریچاردسون، فرمانده عملیات نیروی دریایی آمریکا، ۲۴ اردیبهشت ماه در جمع شماری از خبرنگاران گفت: «اکنون در حال ورود به دوره‌ای از تردیدها هستیم؛ این‌که جهان چه واکنشی به این رخدادهای تازه نشان خواهد داد».

دریابد ریچاردسون ادامه داد: «[ما باید] هوشیاری خود را حفظ کنیم، منطور من این است که حتی کمی بیشتر از معمول که در واقع آماده هرگونه واکنش یا رخداد یا چیز دیگری هستیم».
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین