سقوط مرگبار مرد جوان از بالای برج مخابراتی
کد خبر: ۲۱۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۰
کارگر جوانی هنگام کار بر روی برج مخابراتی بخش خصوصی بر اثر بر هم خوردن تعادل بر روی نورگیر ساختمان مجاور سقوط کرد.
کارگر جوانی هنگام کار بر روی برج مخابراتی بخش خصوصی بر اثر بر هم خوردن تعادل بر روی نورگیر ساختمان مجاور سقوط کرد.ساعت 11:28 دوشنبه پس از تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی برسقوط کارگری از بالای برج مخابراتی، ستاد فرماندهی آتشنشانی زنگ ایستگاه 31 را به صدا در آورد و آتشنشانان به سمت محل حادثه در خیابان پیروزی، خیابان پنجم نیروی هوایی، خیابان 5.38 حرکت کردند.
میرمنصور موسوی؛ فرمانده آتشنشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در محل اعلام شده مشاهده شد کارگر جوانی هنگام کار بر روی برج مخابراتی بخش خصوصی بر اثر بر هم خوردن تعادل بر روی نورگیر ساختمان مجاور سقوط کرده بود.
بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتشنشانان ضمن ایمنسازی محل، فرد سقوط کرده را به محل امن انتقال دادند که امدادگران اورژانس ضمن معاینه کارگر سقوط کرده، مرگ وی را تایید کردند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین