مصدومیت 2 نفر بر اثر انفجار مین در قصرشیرین
کد خبر: ۲۱۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷
سرهنگ عنایت الله فلاحی اظهار داشت : این انفجار در بخش سومار حوالی منطقه ژاله پناه رخ داد.
فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین از انفجار مین در این شهرستان و مجروح شدن 2 نفر در این حادثه خبر داد.سرهنگ عنایت الله فلاحی اظهار داشت : این انفجار در بخش سومار حوالی منطقه ژاله پناه رخ داد.
وی، علت انفجار را نیز برخورد بلدوزر عوامل شرکت مین زدایی در حین پاکسازی منطقه از مینهای به جا مانده از دوران دفاع مقدس عنوان کرد.
سرهنگ فلاحی یادآوری کرد: پس از گذشت سال ها از دوران دفاع مقدس هنوز آثار جنگ در این شهرستان به چشم می خورد.
منبع: ایلنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین