اعتبار کارتهای ملی قدیمی تمدید شد
کد خبر: ۲۰۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از تمدید کارتهای ملی قدیمی خبر داد و گفت: این تمدید اعتبار بر اساس مصوب هیات وزیران و برای پاسخگویی به شهروندان است.
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور از تمدید کارتهای ملی قدیمی خبر داد و گفت: این تمدید اعتبار بر اساس مصوب هیات وزیران و برای پاسخگویی به شهروندان است.سیفالله ابوترابی در گفتوگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: باتوجه به اینکه اعتبار کارتهای ملی ماقبل سال ۹۶ به اتمام رسیده بود، برای حل مشکلات مردم و پاسخگویی به آنها، اعتبار این کارتها تمدید شد.
وی ادامه داد: براساس مصوب هیات وزیران، اعتبار کارتهای ملی ماقبل سال ۹۶، تا پایان سال ۹۷ تمدید شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین