مسومیت غذایی 10 نفر را روانه بیمارستان کرد
کد خبر: ۲۰۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
مسومیت غذایی ۱۰ نفر را در تهران روانه بیمارستان کرد.
مسومیت غذایی ۱۰ نفر را در تهران روانه بیمارستان کرد.سخنگوی اورژانس با بیان این مطلب که مسومیت غذایی ۱۰ نفر را روانه بیمارستان کرد، گفت: بلافاصله پس از این حادثه که حوالی ساعت ۱۱ دوشنبه ۲۱ اسفند در بلوار فردوس تهران و دریک ساختمان نیمه کاره رخ داد ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
به گفته مجتبی خالدی، تکنسین های حاضر در صحنه حادثه عنوان کردند ۱۰ مصدوم حادثه پس از دریافت کمک های درمانی اولیه به بیمارستان های بهارلو و لقمان حکیم منتقل شدند.
منبع: مهر
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین