امروز هیچ زنی در ورزشگاه آزادى بازداشت نشده
کد خبر: ۲۰۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
سخنگوی وزارت کشور درباره حضور تعدادی از بانوان در ورزشگاه آزادی بهمنظور مشاهده مسابقه فوتبال دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: هیچ یک از بانوان بازداشت نشدهاند و هم اکنون در محل مناسبی نگهداری میشوند که پس از اتمام بازی راهی منزل خواهند شد.
سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور درباره موضوع حضور تعدادی از بانوان در ورزشگاه آزادی بهمنظور مشاهده مسابقه فوتبال دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: این موضوع را از فرماندار تهران پیگیری کردم که بر اساس آخرین گزارش حدود 35 نفر از بانوان که امروز برای مشاهده مسابقه فوتبال امروز به ورزشگاه آزادی مراجعه کرده بودند توسط ماموران نیروی انتظامی به محل مناسبی هدایت شدند.وی در ادامه افزود: در این خصوص هیچ یک از بانوان بازداشت نشده اند.
سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: این بانوان هم اکنون در محل مناسبی نگهداری میشوند که پس از اتمام بازی راهی منزل خواهند شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین