|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۳:۵۴

صدور کیفرخواست برای عامل شهادت مأموران ناجا

کد خبر: ۲۰۳۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
دادستان تهران از صدور کیفر خواست در مورد عامل شهادت سه نفر از ماموران ناجا خبر داد.
 دادستان تهران از صدور کیفر خواست در مورد عامل شهادت سه نفر از ماموران ناجا خبر داد.

عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران از صدور کیفرخواست در مورد عامل شهادت سه نفر از مأمورین ناجا به اتهام قتل عمد خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: نامبرده که در تاریخ 96/11/30 در یک اقدام مجرمانه با اتوبوس سه نفر از مأمورین ناجا را به شهادت رسانده بود توسط مأمورین پلیس دستگیر و پس از انجام تحقیقات به قتل مأمورین اعتراف کرده است.

دادستان تهران افزود: ‌با توجه به درخواست قصاص اولیای دم نامبرده به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد. در مورد سایر اتهامات نامبرده به لحاظ ادامه تحقیقات متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین