یک اتوبوس در ترمینال کرمان دچار حریق شد
کد خبر: ۲۰۲۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از حریق یک دستگاه اتوبوس مسافربری در ترمینال مسافربری آدینه کرمان و اطفای آن خبر داد.
مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از حریق یک دستگاه اتوبوس مسافربری در ترمینال مسافربری آدینه کرمان و اطفای آن خبر داد.علی عسکری در گفتوگو با ایسنا در تشریح این خبر گفت: امروز اول اسفندماه در ساعت 12 و 20 دقیقه اتوبوس مسافربری در ترمینال آدینه کرمان دچار حریق شد که این حریق توسط آتش نشانان اطفاء شد.
وی با اعلام این مطلب که این حادثه خسارات جانی در بر نداشته و علت آن در حال بررسی است، بیان کرد: در این عملیات که دو دستگاه خودرو اطفاء حریق از ایستگاههای 2 و 8 آتشنشانی شهر کرمان به محل اعزام شدند سریعا حریق را اطفاء و از پیشرفت آتش جلوگیری شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین