وزیر کشور، سقوط هواپیما را تسلیت گفت
کد خبر: ۲۰۲۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
وزیر کشور در پیامی سانحه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج را که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان شد، تسلیت گفت.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی سانحه تلخ سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج را که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان شد، تسلیت گفت.متن پیام وزیر کشور به شرح زیر است:
انالله و انا الیه راجعون
سانحه بسیار تلخ و مصیب بار سقوط هواپیمای مسافربری تهران- یاسوج که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان شد باعث تاسف و اندوه فراوان گردید.
اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدیده این حادثه دردناک و آرزو صبر جمیل برای آنان، این مصیبت را به ملت شریف ایران و بازماندگان آنان تسلیت گفته و از درگاه ایزدمنّان برای جانباختگان این حادثه دل خراش رحمت و مغفرت الهی مسألت دارم.
عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین