بیماری آنفلوآنزای فصلی روبه کاهش است
کد خبر: ۲۰۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
رییس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه موج ابتلا به بیماری آنفلوآنزای فصلی کماکان ادامه دارد، گفت: مردم باید نکات بهداشتی را رعایت کنند، زیرا در تمام طول فصل سرما ممکن است بیماری آنفلوآنزا ظاهر شود.
رییس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه موج ابتلا به بیماری آنفلوآنزای فصلی کماکان ادامه دارد، گفت: مردم باید نکات بهداشتی را رعایت کنند، زیرا در تمام طول فصل سرما ممکن است بیماری آنفلوآنزا ظاهر شود.دکتر محمدمهدی گویا درخصوص آنفلوآنزای فصلی گفت: ظرف دو هفته گذشته موارد بیماری آنفلوآنزای فصلی روبه کاهش گذاشته است، اما این کاهش میتواند موقتی باشد و کماکان اقدامات پیشگیری و مراقبتی ادامه خواهد داشت.
بر اساس گزارش سایت وبدا، وی گفت: مردم باید نکات بهداشتی را رعایت کنند، زیرا در تمام طول فصل سرما ممکن است بیماری آنفلوآنزا ظاهر شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین