|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۱۶

کارکنان فردا منعی برای استفاده از مرخصی ندارند

کد خبر: ۱۹۹۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱
استانداری تهران اعلام کرد کارمندانی که امکان حضور در محل کار خود را نداشته باشند، می توانند از مرخصی روزانه استفاده کنند.
 استانداری تهران اعلام کرد کارمندانی که امکان حضور در محل کار خود را نداشته باشند، می توانند از مرخصی روزانه استفاده کنند.

به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران اعلام کرد: درپی اعلام تأخیر دو ساعته در زمان آغاز به کار ادارات دولتی در روز دوشنبه ۹ بهمن، به اطلاع و آگاهی عموم شهروندان می‌رساند آن دسته از کارکنان ادارات و مراکز دولتی که احتمالاً بدلیل بعد مسافت یا شرایط دشوار مسیرهای تردد، با مشکل مواجه می‌شوند، می‌توانند از مرخصی روزانه استفاده کنند.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین