کارخانه کاغذسازی شیراز در آتش سوخت
کد خبر: ۱۹۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی فارس گفت: در آتش سوزی کارخانه کاغذسازی شیراز ۶ نفر مصدوم شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی فارس گفت: در آتش سوزی کارخانه کاغذسازی شیراز ۶ نفر مصدوم شدند.عالی منش رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی اظهار کرد: در ساعت ۱۴ و ۴۷ دقیقه بعد از ظهر امروز با اعلام گزارش آتش سوزی در کارخانه کاغذسازی شیراز نیروهای امدادی به محل حادثه در محور صفاشهر- آباده اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در حادثه کارخانه کاغذسازی، ۶ نفر مصدوم شدند، ادامه داد: ۲ نفر از مصدومان به بیمارستان، ولی عصر خرمبید اعزام شدند و ۴ نفر نیز در محل و به صورت سرپایی مداوا شدند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین