گوشوارههای 2 بازیکن نفت تهران +تصاویر
کد خبر: ۱۹۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
دو بازیکن تیم نفت تهران با گوشواره در وارد ورزشگاه بنیان دیزل شدند!
در
بازی امروز تیمهای گسترش فولاد تبریز و نفت تهران محسن بنگر، مدافع و
شهاب عادلی، دروازهبان ذخیره نفت تهران با گوشوارههایی که در طب سوزنی
مورد استفاده قرار میگیرد، در زمین بازی حضور پیدا کردند.

با
توجه به اینکه استفاده از هر گونه وسیله به صورت آویختنی در بازیکنان
فوتبال غیرمجاز است به نظر میرسد که داور بازی متوجه این گوشوارهها در
گوش بازیکنان تیم نفت نشده است.

منبع : ورزش 3
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
