پسر جوان مزاحم خواهرش را کشت
کد خبر: ۱۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۴
پسر جوان، مزاحم خواهرش را با ضربات چاقو و شلیک گلوله به قتل رساند و سپس خود را تسلیم پلیس کرد. چندروز پیش مفقودشدن پسری جوان به پلیس آگاهی شهرستان قصر شیرین اعلام شد. سپس کارآگاهان اقدامات خود را آغاز کردند. یک روز بعد پسری بهنام ناصر با حضور در پلیس آگاهی از راز قتل پسر مفقود شده، پرده برداشت. پسر جوان به کارآگاهان گفت: «مقتول مدتی بود برای خواهرم مزاحمت ایجاد میکرد و تذکرات من و خانوادهام نیز بیفایده بود. او همچنان به مزاحمتهای خود ادامه میداد.» وی ادامه داد: «شب حادثه او را به بهانه صحبتکردن به خارج از شهر کشاندم. ابتدا وی را با ضربات چاقو در موقعیتی مناسب زمینگیر کردم و سرانجام با شلیک تیر به سرش از مرگش مطمئن شدم. سپس جسد را در همان حوالی رها کردم و گریختم.» ماموران در ادامه به محل حادثه رفتند و ضمن کشف جسد مقتول، ادوات بهکار رفته در جنایت شامل سلاح کمری و چاقو را نیز کشف و ضبط کردند. به گفته سرهنگ مرزبانی، رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه تحقیقات از متهم کماکان ادامه دارد.منبع: باشگاه خبرنگاران
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین