|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۱:۱۲

بیمارستان های کرمان در حالت آماده باش قرار گرفتند

کد خبر: ۱۹۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
پس لز وقوع دو زمین لرزه ۵.۱ و ۵.۲ ریشتری بیمارستانهای کرمان در حالت آماده باش قرار گرفتند.
  در پی بروز دو زمین لرزه بالای ۵ ریشتر در منطقه هجدک کرمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان تیمهای امدادی و ارزیاب را به منطقه اعزام کرده است.

همچنین تمامی بیمارستانهای کرمان در حالت آماده باش قرار گرفته است.

همچنین شبکه های بهداشت راور, کوهبنان, زرند و بردسیر در حالت آماده باش زرد قرار دارند.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین