ارتباط تلفنی 2 مرکز مخابراتی در تهران مختل می شود
کد خبر: ۱۹۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۰
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهید زارعی و شهید بهشتی اسلامشهر از تاریخ ۱۲ دی ماه آغاز می شود.
عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهید زارعی و شهید بهشتی اسلامشهر از تاریخ ۱۲ دی ماه آغاز می شود.با اجرای این عملیات، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید زارعی با پیش شماره های ۴۴۱۰ الی ۴۴۱۴، ۴۴۱۶، ۴۴۱۷ در محدوده خیابان های آیت الله کاشانی، سازمان برنامه شمالی، شهید باکری به مدت ۷۲ ساعت و در مرکز مخابرات شهید بهشتی اسلامشهر از ساعت ۲ بامداد روز ۱۲ دی ماه به مدت ۴ ساعت دچار اختلال می شود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین