انتقال مصدومان حادثه راهیان نور به بیمارستان
کد خبر: ۱۹۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
قائم مقام حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آخرین آمار کشتهشدگان حادثه اتوبوس اردوی راهیان نور حامل دانشآموزان البرزی از اعلام آمادهباش در دو بیمارستان اهواز خبر داد.
دکتر رمضان احدی، قائم مقام دانشگاه جندی شاپور اظهار کرد: عصر امروز اتوبوس اردوی راهیان نور که حامل دانشآموزانی از استان البرز بود در محور سوسنگرد- دهلاویه دچار سانحه و واژگون شد.وی ادامه داد: متاسفانه چهار نفر در محل حادثه جان باختند و آمار کشتهشدگان حادثه تا این لحظه چهار نفر بوده است.
قائم مقام حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: تاکنون 11 نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدهاند که حال عمومی 9 نفر از آنها خوب گزارش شده است و دو نفر دیگر نیازمند مراقبتهای ویژه هستند.
احدی ادامه داد: همچنین شماری از مصدومان این حادثه به بیمارستان بقایی اعزام شدهاند. از حدود دو ساعت پیش به هر دو بیمارستان بقایی و گلستان آمادهباش دادهایم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین