|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۳۷

گزارشگر بازی ایران - بوسنی مشخص شد

کد خبر: ۱۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
سهرابی افزود : با تلاشهایی که صورت گرفته ان شاء الله هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد و مزدک میرزایی این بازی را گزارش خواهد کرد.
سید تقی سهرابی مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما در گفتگو با ایران خبر گفت : شرایطی را فراهم کرده ایم که گزارش ایران و بروسنی را از همان برزیل برای مردم عزیزمان داشته باشیم .

وی در ادامه افزود : با تلاشهایی که صورت گرفته ان شاء الله هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد و مزدک میرزایی این بازی را گزارش خواهد کرد.

سهرابی تاکید کرد: همه امکانات و برنامه ها برای یک پخش خیلی خوب از مسابقه ایران و بوسنی برای مردم عزیزمان مهیا شده است .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار:
|
در انتظار بررسی: ۱
|
انتشار یافته: ۱
محمدرضاازتبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
0
0
باتوجه به شعارنژادپرستانه تیم ایران(افتخارپارس)شکست مفتضحانه این تیم رابه اقوام مختلف ایرانی به غیرازاقلیت فارس هاتبریک عرض کرده ودرسال های بعدکنارگذاشتن شعارهای نژادپرستی وهمدلی راآرزومندم.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین