گزارشگر بازی ایران - بوسنی مشخص شد
کد خبر: ۱۹۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
سهرابی افزود : با تلاشهایی که صورت گرفته ان شاء الله هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد و مزدک میرزایی این بازی را گزارش خواهد کرد.
سید تقی سهرابی مدیر کل روابط عمومی صدا و سیما در گفتگو با ایران خبر گفت : شرایطی را فراهم کرده ایم که گزارش ایران و بروسنی را از همان برزیل برای مردم عزیزمان داشته باشیم .وی در ادامه افزود : با تلاشهایی که صورت گرفته ان شاء الله هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد و مزدک میرزایی این بازی را گزارش خواهد کرد.
سهرابی تاکید کرد: همه امکانات و برنامه ها برای یک پخش خیلی خوب از مسابقه ایران و بوسنی برای مردم عزیزمان مهیا شده است .
X Share
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار:
| در انتظار بررسی: ۱
| انتشار یافته: ۱
محمدرضاازتبریز
| 
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
0
0
پاسخ
باتوجه به شعارنژادپرستانه تیم ایران(افتخارپارس)شکست مفتضحانه این تیم رابه اقوام مختلف ایرانی به غیرازاقلیت فارس هاتبریک عرض کرده ودرسال های بعدکنارگذاشتن شعارهای نژادپرستی وهمدلی راآرزومندم. ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین