اطلاعیه متروی تهران درباره قطعی برق در خط 5
کد خبر: ۱۸۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه در اطلاعیهای درخصوص قطعی برقی در خط پنج مترو از شهروندان عذرخواهی کرد.
شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه در اطلاعیهای درخصوص قطعی برقی در خط پنج مترو از شهروندان عذرخواهی کرد.شرکت بهرهبرداری متروی تهران و حومه ضمن عذرخواهی از شهروندان، اعلام کرد: خط ۵ متروی تهران و حومه در بعدازظهر امروز دوشنبه (۶ آذرماه) به علت قطع برق بالاسری در محدوده خط شمالی ایستگاه البرز تا پایانه مهرشهر، قادر به سرویسدهی به مسافران محترم نبود که بلافاصله با اعزام متخصصان فنی و با تلاش کارکنان این شرکت این مشکل بر طرف شد و اکنون خدماتدهی به صورت عادی انجام میپذیرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین