عربستان، خواستار نشست اتحادیه عرب شد
کد خبر: ۱۸۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳
عربستان سعودی از وزرای خارجه اتحادیه عرب خواست یکشنبه هفته آینده نشست فوری تشکیل دهند.
به نوشته شبکه العربیة، عربستان سعودی از وزیران خارجه عضو اتحادیه عرب خواسته یکشنبه هفته آینده جلسه فوری تشکیل دهند.
شبکه اسکای نیوز عربی اعلام کرد که این درخواست عربستان به منظور بررسی آنچه ریاض آن را «دخالتهای ایران در منطقه» مینامد، صورت خواهد گرفت.
منبع: فارس
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
