درخواست عربستان از اتباع خود برای ترک فوری لبنان
کد خبر: ۱۸۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰
وزارت خارجه عربستان از اتباع خود در لبنان خواست تا هر چه سریعتر این کشور را ترک کنند.
وزارت خارجه عربستان از اتباع خود در لبنان خواست تا هر چه سریعتر این کشور را ترک کنند.در بیانیهای که وزارت خارجه عربستان ان را امروز صادر کرده است، از شهروندان سعودی خواسته شد که تا اطلاع ثانوی به این کشور هم سفر نکنند.
بر اساس این گزارش، این در حالی است که پیشتر هم آل خلیفه شهروندان خود را از لبنان فراخوانده بود.
گفتنی است، به دنبال اعمال فشار عربستان سعودی بر سعد الحریری برای استعفا از پست نخست وزیری در لبنان، روابط میان ریاض و بیروت تنش آلود شده است.
گفتنی است، به دنبال اعمال فشار عربستان سعودی بر سعد الحریری برای استعفا از پست نخست وزیری در لبنان، روابط میان ریاض و بیروت تنش آلود شده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین