بحرین: خطر ایران باید از بین برود!
کد خبر: ۱۸۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
وزیر خارجه آل خلیفه نیز مواضع ضد ایرانی عادل الجبیر همتای سعودی خود ضد ایران را تکرار کرد.
به نقل از النشره، خالد بن احمد وزیر خارجه آل خلیفه نیز مشابه همتای سعودی اش علیه ایران موضع گرفت.
وی ادعا کرد که باید ایران را مهار کرد و خطر آن را از بین برد.
وزیر خارجه آل خلیفه مدعی شد: ایران با حزب الله، حشد شعبی و عصائب خود خطر واقعی برای کل منطقه محسوب می شود و اقدامات آن ضرورت مهار و از بین بردن خطرش را ضروری کرده است!
پیش از این نیز عادل الجبیر وزیر خارجه آل سعود به رجز خوانی ضد ایران پرداخته بود.
وی ادعا کرد که باید ایران را مهار کرد و خطر آن را از بین برد.
وزیر خارجه آل خلیفه مدعی شد: ایران با حزب الله، حشد شعبی و عصائب خود خطر واقعی برای کل منطقه محسوب می شود و اقدامات آن ضرورت مهار و از بین بردن خطرش را ضروری کرده است!
پیش از این نیز عادل الجبیر وزیر خارجه آل سعود به رجز خوانی ضد ایران پرداخته بود.
منبع: مهر
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
