شورای سیاستگذاری خودرو تشکیل جلسه داد
کد خبر: ۱۸۵۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
اولین جلسه شورای سیاستگذاری خودرو در دوره وزارت محمد شریعتمداری صبح امروز در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
اولین جلسه شورای سیاستگذاری خودرو در دوره وزارت محمد شریعتمداری صبح امروز در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.در این جلسه وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاونان وی، مدیران عامل شرکتهای خودروساز و دبیران انجمنهای مرتبط حضور داشتند.
بررسی زمانبندی و برنامه ارتقای استاندارد اجباری خودروهای داخلی به ۸۵ استاندارد مهمترین موضوع مطرح شده در این جلسه بود.
بررسی زمانبندی و برنامه ارتقای استاندارد اجباری خودروهای داخلی به ۸۵ استاندارد مهمترین موضوع مطرح شده در این جلسه بود.
در این زمینه وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ضرورت تحقق برنامهریزی صورت گرفته برای ارتقای استانداردهای اجباری خودرو به ۸۵ استاندارد تا دی ماه سال آینده (۱۳۹۷) تاکید کرد.
شریعتمداری همچنین از مدیران شرکتهای خودروسازی خواست با اجرای سریعتر پروژههای ارتقای کیفی کیفیت محصولات خود را ارتقاء دهند.
شریعتمداری همچنین از مدیران شرکتهای خودروسازی خواست با اجرای سریعتر پروژههای ارتقای کیفی کیفیت محصولات خود را ارتقاء دهند.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین