فرو نشست زمین در جنوب تهران جدی نیست
کد خبر: ۱۸۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در واکنش به بحران فرونشست زمین در جنوب شهر تهران که به تازگی انتقادات فراوانی را به همراه داشته است، گفت: گاه به علت وقوع یک یا دو اتفاق نگرانی عمومی ایجاد میشود، در حالی که از نظر من میزان فرونشست زمین در جنوب شهر تهران در این حدود نیست.
مهدی حجت، معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در واکنش به بحران فرونشست زمین در جنوب شهر تهران که به تازگی انتقادات فراوانی را به همراه داشته است، گفت: گاه به علت وقوع یک یا دو اتفاق نگرانی عمومی ایجاد میشود، در حالی که از نظر من میزان فرونشست زمین در جنوب شهر تهران در این حدود نیست.او فضای مجازی را به نوعی عامل دامن زدن به چنین اخباری دانست و افزود: به علت وجود فضای مجازی و پخش سریع اخبار گاه خبری شایع میشود، اما این گونه نیست که زمینهای جنوب تهران در حال نشست باشد.
با این حال به این مسائل توجه کرده و اگر خطر اندکی نیز وجود داشته باشد آن را برطرف خواهیم کرد.
گفتنی است؛ به گفته مدیرعامل آب منطقهای تهران وضعیت ذخایر آبی در دشتهای تهران نامناسب بوده و میزان فرونشست در دشتهای استان تهران بین 16 الی 36 سانتیمتر است و تمام دشتهای استان تهران با مشکلات آبخوان و فرونشست مواجه هستند.
منبع: ایلنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین