وایتکس جان دختر 12 ساله را گرفت
کد خبر: ۱۸۲۵۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۰
استفاده از ماده شوینده (وایتکس) به هنگام نظافت حمام منزل، جان دختر 12 ساله مشهدی را گرفت.
استفاده از ماده شوینده (وایتکس) به هنگام نظافت حمام منزل، جان دختر 12 ساله مشهدی را گرفت.سرهنگ سیدمحمد باقری، رئیس پلیس شهرستان فیروزه گفت: دختر ۱۲ ساله که برای شست و شوی پرده در داخل حمام از وایتکس استفاده کرده بود دچار مسمومیت شدید شد، اقدامهای درمانی برای این دختر موثر نبود و جان خود را از دست داد.
وی افزود: با دستور مقام قضایی اقدامات قانونی لازم برای تحویل جسد به خانوادهاش به عمل آمد
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین