|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۱۷

45 نظامی سوری در حومه دمشق کشته شدند

کد خبر: ۱۸۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
بر اساس این گزارش؛ آمار اولیه ۱۹ نظامی بود که به ۴۵ نفر رسید.
 منابع سوری از کشته شدن ۴۵ نظامی سوری در انفجار ساختمان بمبگذاری شده از سوی تروریستها در حومه دمشق خبر دادند.

 به نقل از شبکه روسیاالیوم، بر اثر انفجار ساختمان بمبگذاری شده از سوی گروه موسوم به فیلق الرحمن و دیگر گروههای مسلح در عین ترما در حومه دمشق ۴۵ نظامی سوری کشته شدند.

بر اساس این گزارش؛ آمار اولیه ۱۹ نظامی بود که به ۴۵ نفر رسید.

از سوی دیگر شبکه اسکای نیوز عربی از کشته شدن ۳۵ غیرنظامی در جدیدترین حملات ائتلاف تحت هدایت آمریکا در شهر الرقه سوریه خبر داد.

منبع: مهر
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین