رایزنی وزرای خارجه ایران و اندونزی

کد خبر: ۱۸۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷
وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند.
 وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند.

این دیدار در حاشیه هفتاد و دومین مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک انجام شد و دو طرف در مورد روابط دوجانبه، مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی رایزنی و گفت وگو کردند .
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین