مجروح شدن دو زن در مترو صادقیه
کد خبر: ۱۸۰۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
حسن عباسی گفت: ساعت 9:49 صبح امروز وقوع حادثه در مترو صادقیه به اورژانس اعلام شد. بلافاصله یک دستگاه آمبولانس در محل حاضر شد.
میزان نوشت: سخنگوی اورژانس تهران گفت: بر اثر حادثه در پله برقی مترو صادقیه دو زن مجروح شدند.حسن عباسی گفت: ساعت 9:49 صبح امروز وقوع حادثه در مترو صادقیه به اورژانس اعلام شد. بلافاصله یک دستگاه آمبولانس در محل حاضر شد.
وی ادامه داد: در این حادثه دو زن 47 و 64 هنگام استفاده از پله برقی دچار حادثه شدند.
به گفته سخنگوی اورژانس تهران این دو زن به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شدند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین