مطهری: دوست دارم در استقلال بازی کنم
کد خبر: ۱۷۸۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
وی درباره ناراحتیاش از سینگ بیان کرد: امید سینگ بازیکن تکنیکی است و از او ناراحت نیستم. از این ناراحتم که چرا توپهای او گل نشد.
مهاجم پارس جنوبی جم از علاقهاش برای بازی در تیم استقلال تهران صحبت کرد.ارسلان مطهری بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر استقلال گفت: ما برای خوشحالی دل هوادارانمان بازی میکنیم و میجنگیم. افتخار من است که در این تیم بازی میکنم. من قبلا هم گفتهام که علاقه دارم در استقلال بازی کنم و این تیم را خیلی دوست دارم.
وی درباره ناراحتیاش از سینگ بیان کرد: امید سینگ بازیکن تکنیکی است و از او ناراحت نیستم. از این ناراحتم که چرا توپهای او گل نشد.
مهاجم پارسجنوبی جم درباره طلبش از نفت تهران گفت: با مدیریت جدید صحبت نکردیم و امیدواریم مشکل حل شود.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین