مرگ سیمبان اداره برق 4 روز پس از برق گرفتگی
کد خبر: ۱۷۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
روز گذشته (بیستم شهریور ماه) سیمبان تعمیرات اداره برق جاسک چهار روز پس از برق گرفتگی حین کاردربیمارستان،جانش را ازدست داد.
روز گذشته، سیمبان اداره برق جاسک پس از چند روز بستری شدن در بیمارستان جان باخت.روز گذشته (بیستم شهریور ماه) سیمبان تعمیرات اداره برق جاسک چهار روز پس از برق گرفتگی حین کاردربیمارستان،جانش را ازدست داد.
شانزدهم شهریور، ابراهیم نوتراش، سیمبان ۴۰ ساله بخش تعمیرات بخش «لیردف» در روستای «سدیچ» از توابع جاسک، به علت شوک الکتریکی و سقوط از تیرق برق دچار حادثه شد که پس ازانتقال به بیمارستانِ محمدی بندرعباس، دیروز صبح فوت شد.
علت مرگ سقوط از تیربرق و جراحات شدید بوده است.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین