رئیس هیأت مدیره صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان درگذشت
کد خبر: ۱۷۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
مرحوم حسینی تیرماه امسال با حکم دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به عضویت هیات مدیره صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش درآمد.
غلامحسین حسینی، رئیس هیأت مدیره صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش امروز دار فانی را وداع گفت.به نقل از پایگاه خبری صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، غلامحسین حسینی صبح امروز و پس از سه سال مبارزه با بیماری سرطان ریه دعوت حق را لبیک گفت.
وی که از مدیران باسابقه و خوشنام ورزش کشور بود، از روز گذشته به دنبال تشدید بیماری به کما رفته بود.
مرحوم حسینی تیرماه امسال با حکم دکتر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به عضویت هیات مدیره صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش درآمد.
وی در مدت کوتاه حضور خود در صندوق تلاشها و فعالیتهای را برای حمایت هر چه بیشتر از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش آغاز کرده بود که متاسفانه اجل مهلت نداد.
غلامحسین حسینی در مقطعی در سالهای ۸۹ و ۹۰ ریاست هیأت مدیره باشگاه سپاهان را بر عهده داشت و همچنین مدیرکل سابق استاندارد صنایع استان اصفهان و رییس هیات مدیره سپاهان و مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کشور بوده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین