11 هکتار از مراتع خراسان شمالی در آتش سوخت
کد خبر: ۱۷۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: هشت هکتار از اراضی مرتعی منابع طبیعی جاجرم و سه هکتار از اراضی ملی و مستثنیات شهرستان بجنورد روز گذشته در آتش سوخت.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: هشت هکتار از اراضی مرتعی منابع طبیعی جاجرم و سه هکتار از اراضی ملی و مستثنیات شهرستان بجنورد روز گذشته در آتش سوخت.حسن وحید در گفت و گو با ایسنا، بالا بودن دمای هوا عامل اصلی بروز این آتش سوزی بوده است.
به گفته وی، در حال حاضر آتش در هر دو منطقه اطفاء شده است.
وحید تاکید کرد: بروز خشکسالی و کاهش نزولات آسمانی سبب شده تا میزان آتش سوزی در استان افزایش یابد و مردم باید نسبت به خاموش کردن آتشی که برای پخت و پز روشن می کنند، توجه جدی داشته باشند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین