مبارزه با باشگاههای بیتعهد
کد خبر: ۱۷۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
از امروز بحث تازهای را شروع میکنیم در فوتبال ایران؛ بحثی که البته خیلی هم تازه نیست. بحث باشگاههای بدهکار است؛ باشگاههایی که امروز اولتیماتومهای ارگانهای بینالمللی را نوش جان میکنند.
از امروز بحث تازهای را شروع میکنیم در فوتبال ایران؛ بحثی که البته خیلی هم تازه نیست. بحث باشگاههای بدهکار است؛ باشگاههایی که امروز اولتیماتومهای ارگانهای بینالمللی را نوش جان میکنند.
باشگاههایی که خروار خروار بدهی از خود بر جا گذاشتهاند، به آژانسهای مسافرتی بدهکارند، به هتلها بدهکارند، برای اجاره زمین و ورزشگاه، بدهی به بار آوردهاند. به بازیکنان بدهکارند، به کادر فنی و پزشکی بدهکارند...
باشگاههایی که خروار خروار بدهی از خود بر جا گذاشتهاند، به آژانسهای مسافرتی بدهکارند، به هتلها بدهکارند، برای اجاره زمین و ورزشگاه، بدهی به بار آوردهاند. به بازیکنان بدهکارند، به کادر فنی و پزشکی بدهکارند...
و جالب اینکه همین باشگاهها مدیرانی داشته و دارند که با علم بر این همه بدهی از سنوات گذشته تا امروز همچنان قراردادهای میلیاردی میبندند!
به ما آموزش دادهاند هر بار بازیکنی از باشگاه سابق خود به دلیل وصول نشدن مطالباتش شکایت میکند، به یاد رگ غیرت و تعصب خود بیفتیم.
خب امروز ما به خاطر شکایت آندرانیک تیموریان از استقلال باید غیرتی شویم؟ مگر تیموریان خواستهای ماورای آنچه در قراردادش ذکر شده از استقلال دارد؟
استقلال یا نباید آن قرارداد کذایی را با آندو منعقد میکرد یا حالا که همه چیز روال طبیعی و سیکل قانونیاش را طی کرده، باید پول این بازیکن و هر بازیکن دیگری را بدهند.
امین حاجمحمدی که امروز مطالباتی بالغ بر یک میلیارد از استقلال دارد، هرگز با ارعاب، تهدید و خشونت استقلالی نشد؛ بلکه استقلالیها با رضایت او را به این تیم آوردند؛ حالا که حاجمحمدی پولش را میخواهد، کجا هستند آن دوستانی که چنین قراردادی با او امضا کردهاند؟
پرسپولیس به دلیل بدهیهای وحشتناک خارجی و داخلی در آستانه یک جنجال و کشمکش داخلی است. بخش حقوقی باشگاه معترف به شکست در پرونده مانوئل ژوزه است. روزی که ژوزه از حضور در تمرینات منع شده بود و با دوربین فیلمبرداری به هتل محل اقامت پرسپولیس رفت، باید میدانستیم و میفهمیدیم او چرا خونسرد است.
وقتی با مربیان و بازیکنان خارجی بیتوافق صیغه جدایی میخوانند، نتیجهاش همین میشود که ملاحظه میکنید.
بحث ما باشگاههای بیمسئولیت هستند. باشگاههایی که فوتبال ایران را در یک شرایط سخت و پرمخاطره قرار دادهاند. باشگاههایی که مربیان ایرانی برای کار کردن در آنها حتی حاضرند دنگ همکارشان را بزنند اما نیمکت آن تیم را از دست ندهند.
ماجرای ما با باشگاههای بدهکاری است که هر ساله بدون تسویهحساب قراردادهای گذشته، میلیارد میلیارد بدهی جاری انباشته میکنند و باعث میشوند تا ارگانهای خارجی به آنها هشدار بدهند.
از ما گفتن بود؛ تا چند سال دیگر به خاطر این بدهکاریهای غیرسازمانیافته هیچ اثری از فوتبال ایران نخواهیم دید. مادامی که باشگاههای بیتعهد به فعالیت خود ادامه بدهند، فوتبال ما از بین خواهد رفت...
منبع : خبر ورزشی
به ما آموزش دادهاند هر بار بازیکنی از باشگاه سابق خود به دلیل وصول نشدن مطالباتش شکایت میکند، به یاد رگ غیرت و تعصب خود بیفتیم.
خب امروز ما به خاطر شکایت آندرانیک تیموریان از استقلال باید غیرتی شویم؟ مگر تیموریان خواستهای ماورای آنچه در قراردادش ذکر شده از استقلال دارد؟
استقلال یا نباید آن قرارداد کذایی را با آندو منعقد میکرد یا حالا که همه چیز روال طبیعی و سیکل قانونیاش را طی کرده، باید پول این بازیکن و هر بازیکن دیگری را بدهند.
امین حاجمحمدی که امروز مطالباتی بالغ بر یک میلیارد از استقلال دارد، هرگز با ارعاب، تهدید و خشونت استقلالی نشد؛ بلکه استقلالیها با رضایت او را به این تیم آوردند؛ حالا که حاجمحمدی پولش را میخواهد، کجا هستند آن دوستانی که چنین قراردادی با او امضا کردهاند؟
پرسپولیس به دلیل بدهیهای وحشتناک خارجی و داخلی در آستانه یک جنجال و کشمکش داخلی است. بخش حقوقی باشگاه معترف به شکست در پرونده مانوئل ژوزه است. روزی که ژوزه از حضور در تمرینات منع شده بود و با دوربین فیلمبرداری به هتل محل اقامت پرسپولیس رفت، باید میدانستیم و میفهمیدیم او چرا خونسرد است.
وقتی با مربیان و بازیکنان خارجی بیتوافق صیغه جدایی میخوانند، نتیجهاش همین میشود که ملاحظه میکنید.
بحث ما باشگاههای بیمسئولیت هستند. باشگاههایی که فوتبال ایران را در یک شرایط سخت و پرمخاطره قرار دادهاند. باشگاههایی که مربیان ایرانی برای کار کردن در آنها حتی حاضرند دنگ همکارشان را بزنند اما نیمکت آن تیم را از دست ندهند.
ماجرای ما با باشگاههای بدهکاری است که هر ساله بدون تسویهحساب قراردادهای گذشته، میلیارد میلیارد بدهی جاری انباشته میکنند و باعث میشوند تا ارگانهای خارجی به آنها هشدار بدهند.
از ما گفتن بود؛ تا چند سال دیگر به خاطر این بدهکاریهای غیرسازمانیافته هیچ اثری از فوتبال ایران نخواهیم دید. مادامی که باشگاههای بیتعهد به فعالیت خود ادامه بدهند، فوتبال ما از بین خواهد رفت...
منبع : خبر ورزشی
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین