قطار اهواز-مشهد از خط خارج شد

کد خبر: ۱۷۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
مسافران به سایر واگن ها منتقل شده اند و کسی صدمه ای ندیده است .
  قطار اهواز-مشهد در ایستگاه گلمهک از خط خارج شد.

 این قطار ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه از اندیمشک به سمت مشهد حرکت کرده بود که دو واگن آن واژگون شده است.

مسافران به سایر واگن ها منتقل شده اند و کسی صدمه ای ندیده است .

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین