مسافران به سایر واگن ها منتقل شده اند و کسی صدمه ای ندیده است .

قطار اهواز-مشهد در ایستگاه گلمهک از خط خارج شد.
این قطار ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه از اندیمشک به سمت مشهد حرکت کرده بود که دو واگن آن واژگون شده است.
مسافران به سایر واگن ها منتقل شده اند و کسی صدمه ای ندیده است .