آمریکا: هیچ گونه نقض توافقی از جانب ایران شاهد نبوده ایم
کد خبر: ۱۶۶۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل درباره توافق هستهای ایران و گروه ۱+۵ (برجام) گفت: «درباره برجام، ما هیچ نوع نقض این توافق از جانب ایران را شاهد نبودهایم.»
«نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل در توضیح بیانیه جدید کاخ سفید درخصوص حملات شیمیایی در سوریه اظهار داشت: هدف ما تنها ارسال پیام به بشار اسد نبود بلکه ارسال پیام به ایران و روسیه نیز بود که اگر این اتفاق دوباره بیفتد، ما شما را زیر ذرهبین قرار میدهیم.کاخ سفید امروز با انتشار بیانیهای بدون ارائه هیچگونه مستنداتی مدعی شد از آماده شدن احتمالی دولت سوریه برای انجام یک حمله شیمیایی با خبر شده است.
وی در ادامه اظهارات خود مدعی شد ایران به قطعنامه 2231 پایبند نبوده است.
نماینده آمریکا در سازمان ملل همچنین درخصوص اقدام واشنگتن برای جلوگیری از نقض قطعنامه شورای امنیت از سوی ایران گفت: عاشق تحریم ایران هستیم.
هیلی با ادعای اینکه هر جای دنیا مشکلی وجود دارد، ایران با آن مرتبط است، عنوان کرد: ایران با انجام آزمایشهای موشکی و انتقال سلاح به گروههای تروریستی این قطعنامه را نقض کرده است.
نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل درباره توافق هستهای ایران و گروه ۱+۵ (برجام) گفت: «درباره برجام، ما هیچ نوع نقض این توافق از جانب ایران را شاهد نبودهایم.»
منبع: مهر
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین