ربیعی:اصلاحیهقانونکاررابررسیمیکنم
کد خبر: ۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
یکی از اولویتهای اساسی کار من اصلاحیه قانون کار است و در صدد هستم تا هرچه زودتر آن را بررسی کنم و پس از تامین نظر شرکای اجتماعی آن را به مجلس برگردانم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیش نویس اصلاح قانون کار را با نظر همه شرکای اجتماعی تدوین و مجدد به مجلس ارسال خواهد کرد.
علی ربیعی در پاسخ به این پرسش که آیا پیش نویس اصلاح قانون کار با نظر شرکای اجتماعی تدوین و به مجلس ارسال شده است؟ گفت: پیش نویس اصلاح قانون کار با نظر شرکای اجتماعی تامین نشده که برگشته و حتما اشکالاتی بوده که مجلس اصلاحیه را عودت داده است.
وی گفت: یکی از اولویتهای اساسی کار من اصلاحیه قانون کار است و در صدد هستم تا هرچه زودتر آن را بررسی کنم و پس از تامین نظر شرکای اجتماعی آن را به مجلس برگردانم.
ربیعی درباره تغییر و تحولاتی که اخیرا در خصوص هیات مدیره اتاق تعاون ایران به وجود آمده است، گفت: در مورد آن چیزهای شنیده ام و اصل قضیه را پیگیری خواهم کرد.
وی درخصوص خواسته تشکلهای کارگری مبنی بر اجرای سه جانبه گرایی واقعی، اظهار کرد: ما آمدهایم که سه جانبهگرایی واقعی را اجرا کنیم و یقینا یکی از برنامههای من افزایش مشارکت اجتماعی و تحقق سه جانبه گرایی واقعی است.
ربیعی ابراز امیدواری کرد که در دوران تصدی اش به قراردادهای سفید امضای کارگران خاتمه داده شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تغییراتی که در مجموعه وزارتخانه مدنظر دارد نیز گفت: این تغییرات با هدف خاصی نیست و تلاش ما این است که این تغییرات به بهبود امور کمک کند.
علی ربیعی در پاسخ به این پرسش که آیا پیش نویس اصلاح قانون کار با نظر شرکای اجتماعی تدوین و به مجلس ارسال شده است؟ گفت: پیش نویس اصلاح قانون کار با نظر شرکای اجتماعی تامین نشده که برگشته و حتما اشکالاتی بوده که مجلس اصلاحیه را عودت داده است.
وی گفت: یکی از اولویتهای اساسی کار من اصلاحیه قانون کار است و در صدد هستم تا هرچه زودتر آن را بررسی کنم و پس از تامین نظر شرکای اجتماعی آن را به مجلس برگردانم.
ربیعی درباره تغییر و تحولاتی که اخیرا در خصوص هیات مدیره اتاق تعاون ایران به وجود آمده است، گفت: در مورد آن چیزهای شنیده ام و اصل قضیه را پیگیری خواهم کرد.
وی درخصوص خواسته تشکلهای کارگری مبنی بر اجرای سه جانبه گرایی واقعی، اظهار کرد: ما آمدهایم که سه جانبهگرایی واقعی را اجرا کنیم و یقینا یکی از برنامههای من افزایش مشارکت اجتماعی و تحقق سه جانبه گرایی واقعی است.
ربیعی ابراز امیدواری کرد که در دوران تصدی اش به قراردادهای سفید امضای کارگران خاتمه داده شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تغییراتی که در مجموعه وزارتخانه مدنظر دارد نیز گفت: این تغییرات با هدف خاصی نیست و تلاش ما این است که این تغییرات به بهبود امور کمک کند.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین