کشته شدن 6 پلیس افغانستان در حمله خودی
کد خبر: ۱۶۳۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۰
به گفته مقامهای افغانستان، دستکم شش افسر پلیس امروز یکشنبه در ولایت قندهار پس از آنکه دو تن از همکارانشان به روی آنها آتش گشودند، کشته شدند.
به گفته مقامهای افغانستان، دستکم شش افسر پلیس امروز یکشنبه در ولایت قندهار پس از آنکه دو تن از همکارانشان به روی آنها آتش گشودند، کشته شدند.به نقل از خبرگزاری رویترز، دو تن از مقامهای این ولایت حمله امروز را که موجب زخمی شدن رئیس پلیس ولایت قندهار هم شد، تایید کردند.
قاری یوسف احمدی، سخنگوی طالبان هم با پذیرش مسوولیت این حمله گفت، دو مهاجم از اعضای گروه آنها بودند که عضو پلیس شده بودند تا دست به چنین حملهای بزنند و جانشان را برای آرمانهای طالبان فدا کنند!
شبهنظامیان طالبان حملات علیه نیروهای امنیتی افغانستان را در سراسر این کشور افزایش دادهاند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین