اعمال قانون و صدور جریمه برای مسافربرهای شخصی
کد خبر: ۱۶۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تصریح کرد: مسافرکشی با خودروهای شخصی و با هر پلاکی در صورت عدم دریافت مجوز لازم، خلاف مقررات راهنمایی و رانندگی است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از اعمال قانون و صدور جریمه برای مسافربرهای شخصی که بدون مجوز اقدام به این کار کنند خبر داد.سردار تقی مهری در خصوص تردد خودروها با پلاک شهرستان در تهران و مسافرکشی توسط آنها، اظهار داشت: تردد با هر پلاکی در هر شهرستانی آزاد و قانونی بوده و هیچ مشکلی ندارد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی تصریح کرد: مسافرکشی با خودروهای شخصی و با هر پلاکی در صورت عدم دریافت مجوز لازم، خلاف مقررات راهنمایی و رانندگی است.
سردار مهری تأکید کرد: پلیس این دسته از رانندگان متخلف را اعمال قانون کرده و برای آنها جریمه صادر میکند.
منبع: فارس
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین