از سوی سرپرست وزارتخانه آموزش و پرورش صادر شد
هرگونه جابجایی نیروی انسانی ممنوع
کد خبر: ۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵
سرپرست وزارت آموزش و پرورش طی بخشنامهای تأکید کرد از هرگونه جابجایی نیروی انسانی در سطح مشاغل مدیریتی و اداری وزارت آموزش و پرورش خودداری شود.
علی اصغر فانی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، اولین اولویت کاری خود در این وزارتخانه را برگزاری باشکوه مراسم بازگشایی مدارس در ابتدای مهر اعلام کرده است و بر این اساس، برای ایجاد آرامش در ادارات و ادارات کل آموزش و پرورش بخشنامه ای را صادر کرده است.وی طی بخشنامه ای به مدیران کل استان های سراسر کشور، از آنان خواست از هرگونه جابجایی نیروی انسانی در مشاغل مدیریتی و سرپرستی واحدهای اداری در سطح ادارات کل، شهرستان ها و مناطق جداً خودداری کنند.
وی از مدیران کل استان ها خواست، موضوع هرگونه تغییر و جابجایی در سطح معاونین مدیرکل، روسای ادارات به اطلاع معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت متبوع رسیده تا پس از بررسی و اعلام نظر وزارتخانه انجام شود.
در این بخشنامه آمده است: با سازماندهی به موقع نیروی انسانی، تجهیزات، مقدمات بازگشایی مطلوب مدارس را فراهم آورده تا شاهد فضایی شاداب و پرنشاط در مدارس باشیم.
منبع: فارس
X Share
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار:
| در انتظار بررسی: ۱
| انتشار یافته: ۱
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
جناب آقای دکترفانی از زمانی که در آموزش وپرورش منطقه ی 16 تهران انجام وظیفه می کردیدبا شما آشنایی پیدا کردم انسانی متدین منطقی وظیفه شناس مدیر و مدبردارای سعه ی صدر بالاو....هستید اما شایسته سالاری فراموش نشودبا تمام مدیران دولت احمدی نژادنمی شودشاهدفضایی شاداب وپرنشاط درمدارس و ادارات بود. منزل من نازی آبادمحل کارم اسلامشهر