روند درمانی نویدکیا در آلمان طی میشود
کد خبر: ۱۶۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۱
سرپرست تیم سپاهان گفت: فعالیتهای درمانی محرم نویدکیا در آلمان طی میشود و هنوز مشخص نیست که او به جراحی نیاز دارد یا خیر.
محمد فرامرزی با اشاره به روند درمانی محرم نویدکیا در کشور آلمان اظهار داشت: محرم نویدکیا در حال حاضر در کشور آلمان فعالیتهای درمانی خود را طی میکند و زیر نظر گروه پزشکی مشغول درمان است و زمانیکه به ایران باز گردد، شرایط قطعی او مشخص میشود.وی افزود: مشکلی در زمینه درمان نویدکیا وجود ندارد و او کارهای مختلفی در آلمان انجام میدهد اما هنوز به صورت مشخص و رسمی اعلام نشده که محرم به جراحی نیاز دارد.
سرپرست سپاهان تصریح کرد: فعلا تستهای پزشکی مختلفی روی این بازیکن انجام میشود اما تکلیف نهایی او در هفتههای آینده مشخص خواهد شد.
وی در پاسخ به سئوالی پیرامون مصدومان و محرومان سپاهان برای بازی روز جمعه مقابل صبای قم اضافه کرد: تیم ما برای بازی با صبای قم بازیکن محرومی ندارد و به جز محرم نویدکیا و سوکای، هیچ یک از بازیکنان تیم نیز با مصدومیت دست و پنجه نرم نمیکنند.
دیدار تیمهای سپاهان و صبای قم در چارچوب رقابتهای هفته ششم لیگ برتر جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار میشود.
منبع: مهر
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین