تبریک روسای جمهور آلمان و قزاقستان به دکتر روحانی
کد خبر: ۱۶۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴
روسایجمهوری قراقستان و آلمان پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.
روسایجمهوری قراقستان و آلمان پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.«نورسلطان نظربایف»، رئیسجمهور قزاقستان با ارسال پیامی، پیروزی حسن روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.
همچنین وزیر خارجه آلمان نیز پیروزی در انتخابات را به رئیسجمهور منتخب ایران تبریک گفت.
«زیگمار گابریل» پس از انتخاب دکتر حسن روحانی به عنوان دوازدهمین رئیسجمهور ایران در پیامی گفت: پیروزی او (دکتر روحانی) نشانهای است از یک حمایت گسترده در بین مردم برای گشایش اقتصادی و سیاسی. ما خواهان ادامه و تقویت روابطمان در زمینه اقتصاد، علم و فرهنگ هستیم.
منبع: ایسنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین