لزوم رسیدگی مجدد به پرونده اسماعیل عبدی
کد خبر: ۱۵۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
گفتنی است حکم دادگاه بدوی در ارتباط با شش سال حبس اسماعیل عبدی در دادگاه تجدیدنظر، تایید شده است؛ پیش از این وکیل عبدی از تلاش برای اعاده دادرسی خبر داده بود.
خانواده اسماعیل عبدی خواستار بررسی مجدد پرونده این فعال صنفی معلمان شدند.خانواده اسماعیل عبدی ( فعال صنفی معلمان و عضو کانون صنفی معلمان) در تماس با خبرنگار ایلنا خواستار بررسی مجدد پرونده این فعال صنفی معلمان شدند.
به گفته اعضای خانواده عبدی، در حال حاضر این فعال صنفی در شرایط مناسبی قرار ندارد و بهتر است که مسئولان قضایی در پرونده او که در مقام دبیرکل پیشین کانون صنفی معلمان به فعالیت در امور مربوط به حقوق صنفی معلمان و دانشآموزان مشغول بوده است، تجدید نظر کنند.
گفتنی است حکم دادگاه بدوی در ارتباط با شش سال حبس اسماعیل عبدی در دادگاه تجدیدنظر، تایید شده است؛ پیش از این وکیل عبدی از تلاش برای اعاده دادرسی خبر داده بود.
از قرار معلوم پس از انتقال عبدی به بند 350 اوین تماسهای تلفنی او با خانواده نیز قطع شده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین