از سرگیری پذیرش مسافر در خط ۵ مترو تهران
کد خبر: ۱۵۳۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
در نیمه شب یکشنبه به دلیل پاره شدن سیم برق بالاسری در نزدیکی یکی از ایستگاههای خط پنج، پذیرش مسافر در ایستگاههای این خط از ساعت ٥:٣٠ صبح امکان پذیر نبود که با تلاش مهندسان و کارشناسان شرکت بهره برداری مترو تهران از همان ساعات ابتدایی، مشکل مرتفع و از ساعت ۱۳، خدمات رسانی در خط ٥ آغاز شد.
شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد که با اتصال سیم برق بالاسری در خط پنج، پذیرش مسافر در ایستگاههای این خط از سر گرفته شده است.در نیمه شب یکشنبه به دلیل پاره شدن سیم برق بالاسری در نزدیکی یکی از ایستگاههای خط پنج، پذیرش مسافر در ایستگاههای این خط از ساعت ٥:٣٠ صبح امکان پذیر نبود که با تلاش مهندسان و کارشناسان شرکت بهره برداری مترو تهران از همان ساعات ابتدایی، مشکل مرتفع و از ساعت ۱۳، خدمات رسانی در خط ٥ آغاز شد.
منبع: مهر
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین