دکتر روحانی دوم و سوم فروردین 96 میهمان مردم هرمزگان است
کد خبر: ۱۵۱۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۵
استاندار هرمزگان اعلام کرد: دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران دوم و سوم فروردین 96 میهمان مردم خونگرم هرمزگان است.
استاندار هرمزگان اعلام کرد: دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران دوم و سوم فروردین 96 میهمان مردم خونگرم هرمزگان است.
جاسم جادری عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان هرمزگان با اعلام این خبر افزود: در سفر رئیس جمهوری به هرمزگان، علاوه بر دیدار با مدیران و روسای دستگاه های اجرایی، نخبگان و فرهیختگان هرمزگانی، 9 پروژه عمرانی نیز در غرب بندرعباس به دست ایشان به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: مرحله دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس به ارزش چهار میلیارد دلار نیز از دیگر پروژه های مهمی است که با حضور دکتر روحانی به بهره برداری خواهد رسید.
این پنجمین سفر رئیس دولت یازدهم به استان هرمزگان است.
جاسم جادری عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان هرمزگان با اعلام این خبر افزود: در سفر رئیس جمهوری به هرمزگان، علاوه بر دیدار با مدیران و روسای دستگاه های اجرایی، نخبگان و فرهیختگان هرمزگانی، 9 پروژه عمرانی نیز در غرب بندرعباس به دست ایشان به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: مرحله دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس به ارزش چهار میلیارد دلار نیز از دیگر پروژه های مهمی است که با حضور دکتر روحانی به بهره برداری خواهد رسید.
این پنجمین سفر رئیس دولت یازدهم به استان هرمزگان است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین