|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۶:۲۵

دوربین‌های پلیس سوخت!

کد خبر: ۱۳۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
دوربین‌های پلیس سوخت!
در حاشیه نصب دوربین های ثبت مارپیچ در خیابان های تهران، مهدی عزیزی این کارتون را در شهروند منتشر کرد.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین