دوربینهای پلیس سوخت!
کد خبر: ۱۳۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷
در حاشیه نصب دوربین های ثبت مارپیچ در خیابان های تهران، مهدی عزیزی این کارتون را در شهروند منتشر کرد.

X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین