ایستگاه مترو حسین آباد تهران به بهرهبرداری رسید
کد خبر: ۱۳۶۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲
ایستگاه مترو حسینآباد تهران واقع در خط 3 مترو امروز با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران رسما افتتاح شد.
ایستگاه مترو حسین آباد به عنوان صد و ششمین ایستگاه مترو پایتخت امروز با حضور شهردار تهران به بهرهبرداری رسید.ایستگاه مترو حسینآباد تهران واقع در خط 3 مترو امروز با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران رسما افتتاح شد.
ایستگاه حسین آباد واقع در خط سه مترو، صدو ششمین ایستگاه مترو تهران است که در بخش شمالی خط 3 مترو تهران قرار دارد که بر اساس اعلام شرکت مترو تهران برای احداث این ایستگاه 85 هزار متر مکعب خاک برداری شده و همچنین 4000 تن میلگرد و 35هزار متر مکعب بتن صرف شده است
منبع: ایلنا
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین